Mexico is opnieuw getroffen door een zware aardbeving. Voor zover bekend verloor niemand het leven door het natuurgeweld.
Wel vielen later twee doden door een ongeval met een legerhelikopter die de minister van Binnenlandse Zaken en de gouverneur van Oaxaca vervoerde. Zij overleefden de crash.
Lees ook
Tientallen doden door ingestorte school na aardbeving Mexico
















