Doe je mee aan de Olympische Spelen, dan ga je voor een podiumplek. En dan het liefst een gouden plak. Dat was ook het doel van het Canadese ijshockeyteam, maar het mocht niet zo zijn.
Ze verloren van hun zuiderburen, wonnen zilver en waren gebroken van verdriet.
Lees ook
Sport, sport en sex? Olympische sporters tinderen er lustig op los tijdens de Spelen
















