Toen een vliegtuig in het Amerikaanse Tulsa al 2,5 uur vertraging had, besloot de piloot burgers en friet te bestellen voor alle passagiers.
Dá’s nog eens service.
Burgers en friet van Fat Guys Burger Bar
Een groep ongeduldige passagiers kreeg dankzij de piloot burgers en friet van Fat Guys Burger Bar. De vlucht vertrok uiteindelijk vier uur en 41 minuten later dan gepland, máár hongerige mensen waren er in ieder geval niet (meer) bij. De reizigers stonden versteld: “Goede mensen en uitstekende klantenservice bestaan nog!”
De vliegmaatschappij (United) haakte op Twitter in op de actie: ‘Een goed moment om iedereen eraan te herinneren: vertraging is nooit de schuld van het personeel. Fijn te horen dat de passagiers zo te spreken zijn over het personeel.’
We’re currently 2.5 hours into a delay leaving Tulsa on @united and our Captain, Matthew just ordered every single person on the plane lunch from Fat Guys Burger Bar. Good people and customer service do still exist! #UA6329pic.twitter.com/2raUykf4JT