De zomer voorbij, de kerstdagen ver weg… precies daartussenin zit oktober, een mooie maand om je leven te beteren. Of in ieder geval een poging daartoe te wagen.
Marketingbureaus grijpen oktober steeds vaker aan om ons met z’n allen op het ‘juiste pad’ te krijgen.
Denk bijvoorbeeld aan ‘Stoptober’ waarin we worden uitgedaagd om te stoppen met roken. Tjitske Reidinga is in ieder geval aan boord.
Of het nieuwe: ‘Sobertober’, waarin je – je raadt het al – wordt uitgedaagd om aan je lever te denken en dus geen slok alcohol tot je te nemen. Eerlijk is eerlijk, er zit wat in.
Lees ook
Tabaksprijzen stijgen dit jaar met bijna 20 procent
We zijn benieuwd of jij je hierdoor aangesproken voelt. Laat jij de sigaretten voor wat ze zijn en verruil je je biertje voor een nul-punt-nulletje? Doe mee aan onze anonieme enquête en laat het weten.
We gebruiken de resultaten voor een nieuwsartikel op LINDA.nl.
De Privacy Verklaring van Talpa is van toepassing.