Domenik en Ferenc zijn het enige koppel van dit seizoen van Married at First Sight dat bij elkaar is gebleven. En ze zijn nog steeds dolgelukkig samen. In een interview met LINDA. vertellen ze hoe het nu met ze gaat.
“Ik was echt klaar om te settelen, klaar voor die echte, ware liefde.”



















