Laten we eerlijk zijn: niemand verwacht dat werken elke dag één groot feest is. Maar als je elke ochtend met tegenzin opstaat, de dagen aftelt tot vrijdag en op zondagavond al stress krijgt van maandag, dan is er misschien meer aan de hand dan gewoon een meh-fase.
Hoe weet je of je gewoon even in een dip zit, of dat je baan je écht ongelukkig maakt? En als je werk je niet blij maakt: wat doe je dan? Wij spraken GZ-psycholoog, gespecialiseerd in Gen-Z, Najla Edriouch erover.







































