De huishoudbeurs is weer in volle gang. Dat betekent trolleys, nieuwe huishoudelijke gadgets uitproberen en héél veel vrouwen. Voor ‘Bol.com’ de ultieme gelegenheid om veel dames in het zonnetje te zetten.
En daar zitten zeker wat ‘kortpittige’ reacties tussen.
Lees ook
Ook op de webcare kun je bouwen: 10 x de leukste reacties van IKEA
Diederik Broekhuizen (34) van ‘The Best Social Media‘ heeft een neus voor wat er speelt op social media en selecteert voor ons de leukste berichten die hij voorbij ziet komen.
1. Bol.com houdt dus wel van kort en pittig.

2. Of zijn het misschien toch de opvliegers?

3. Verkopen ze dit starterspack ook?

4. Do joe understend dit alles?

5. Deze grappenmaker denkt zijn moeder erbij te lappen, maar dat pakt even anders uit.

6. Voor sommigen kan het allemaal nog wel een tikkeltje pittiger.

7. Logisch dat Bol.com vol lof is en alleen maar liefde voor ze heeft.

8. Gelukkig waarschuwen ze je ook waar nodig.

9. Dat was vast geen stiltecoupe.

10. De Huishoudbeurs is zeker niet alleen voor vrouwen.

11. Zoals je ziet zijn zo’n beetje alle reacties van bol.com een schot in de roos.

12. Wel aardig blijven doen hè.

13. Tell ‘m guuurl.

14. En tot slot kunnen we stellen dat bol.com een hitje gescoord heeft.


Meer van dit zulk leuks? Check dan snel ‘The Best Social Media’.
Diederik Broekhuizen (1983) woont in Amsterdam, heeft zijn eigen socialmediabureau en is oprichter van The Best Social Media. Hij is geobsedeerd door de kracht van creativiteit op internet. In de weekenden DJ’t hij, leest hij graag boeken, kijkt hij films en sport hij er op los. Voor LINDAnieuws schrijft hij wekelijks een column.

Fotocredit: Eva Plezier
Speciaal voor Glamourtime met Martijn op LINDA.tv ging Martijn naar de Huishoudbeurs met één doel voor ogen: een volle trolley.
MEER VIDEO’S ZIEN?
Meld je aan bij LINDA.tv voor nog meer video’s & originele LINDA.tv-programma’s.













