Joran Broer moest zijn pot pindakaas weggooien voordat hij met KLM mocht vliegen. Boeiend, zouden velen denken, maar Joran ondernam actie.
Hij diende een klacht in op Facebook, waar KLM weer vliegensvlug – en lekker ad rem – op reageerde.
Lees ook
De échte hoogvliegers: 10 x de mooiste social reacties uit de luchtvaart
Emotioneel
Joran kon het niet hebben dat zijn pot ‘Hollandse Calvé pindakaas 650 gram (met stukjes noot)’ weggegooid moest worden. ‘Het was werkelijk een verschrikkelijk emotioneel moment, dat mijn onschuldige pindakaas zo wreed werd weggegooid’, schrijft hij op de Facebookpagina van KLM.
Chapeau voor KLM
KLM is lekker scherp, en rouwt met Joran mee. ‘Bedankt dat je na een periode van gemengde rouw en vreugde toch hebt besloten om ons dit vraagstuk voor te leggen, begint een medewerker van de klantenservice van KLM. Over de onceremoniële wijze waarop jouw favoriete smeersel is afgenomen kunnen we helaas niets doen dan met je meerouwen. De maatschappij heeft een gouden tip voor Joran: De volgende keer raden we je aan om de pot in je check-in bagage mee te brengen.’
De reactie van KLM
















