Het was zaterdag feest toen het Nederlands elftal met maar liefst 5-1 won van Zweden op het WK. Ook koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Ariane waren erbij om Nederland aan te moedigen. Natuurlijk geheel in stijl, want prinses Ariane verscheen in een opvallende oranje top van COS.
En mocht je voor de volgende wedstrijd nog op zoek zijn naar een oranje outfit: goed nieuws, de top is nog gewoon verkrijgbaar.




















