Wat is-ie heet, die maand juni. En het lijkt erop dat we nog lang niet klaar zijn met zweten. De temperaturen blijven stijgen en op sommige plekken kan het kwik zelfs richting de 40 graden kruipen.
Alsof we niet in Nederland zijn, maar midden in de Sahara.



















