Veel klanten van de Albert Heijn zijn niet tevreden met de kraskaartenactie van de supermarkt. De gratis producten die je kunt winnen, zijn namelijk vaak niet op voorraad.
Dat valt te lezen in meerdere berichten op Klacht.nl
Kraskaarten
‘Ik erger me gek aan de kraskaartenactie’, schrijft een klant op het platform. ‘Bijna al die artikelen zijn niet op voorraad. Soms heeft een winkel de artikelen niet eens in het assortiment. Heb al meerdere pogingen gedaan om de kraskaarten te verzilveren, maar zonder succes. Niet goed geregeld deze actie!’
Een ander schrijft dat ze het een leuke actie vindt, maar ‘de “leuke” actie lijkt meer een actie om klanten te irriteren’. Het probleem lijkt ook bekend bij de Albert Heijn, zo meldt een andere boze klant: ‘Ik besteed iedere week veel geld aan AH en nu kreeg ik de mededeling dat er zoveel producten niet zijn dat ze geen kaartjes meer weggeven.’
Albert Heijn
De supermarktketen weet inderdaad van het probleem af. ‘Bij enkele producten spelen helaas problemen bij onze leveranciers. Daarom hebben we de verzilverperiode verlengd tot maar liefst 2 oktober’, is te lezen op hun website. De oorspronkelijke einddatum zou 2 september zijn.