Supermarkten bedenken altijd de leukste acties voor hun (jonge) klanten. Voetbalplaatjes, knuffels, en nu komt Albert Heijn met letterbakvormpjes.
Maar dat gaat niet geheel eh… volgens plan. The Best Social Media maakte er een fijn lijstje van.
1. Want waarom is de inhoud van álle zes de zakjes hetzelfde?
2. En milieuvriendelijk zijn de vormpjes ook niet helemaal…
3. Toch vindt Arjan de actie wel leuk.
Weer een leuke #spaaractie bij @albertheijn #bakvormpjes 👨🏻🍳 pic.twitter.com/Tnj5j06YWv
— Arjan ⚜️ (@ziekenverzorger) October 1, 2018
4. Deze moeder zit met hetzelfde probleem als Rik. Elke keer diezelfde letters…
5. Deze parkieten weten er in ieder geval wel raad mee.
6. Maar ook hier eh… ging het even mis.
7. Kortom, een actie die niet he-le-maal geslaagd is. Maar desondanks blijft Albert Heijn haar klanten positief – en keurig – benaderen, en blijven wij dol op Albert Heijn.
Het idee van uitsteekvormpjes is ook niet dat ze in de oven moeten.. En het is 'gelukkig' gemaakt van recyclebaar plastic. Hierdoor is het veilig en duurzaam! ^DSK
— Albert Heijn (@albertheijn) October 6, 2018
Start je dag met een verse dosis nieuws in je mailbox – geselecteerd door de redactie van LINDAnieuws. Schrijf je hier in voor onze ochtendnieuwsbrief en begin je dag goed geïnformeerd.