Welkom op onze veelgestelde vragen-pagina! Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Geen probleem! Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen klantenservice
Magazine niet ontvangen
Ik heb mijn tijdschrift niet ontvangen, wat moet ik doen?
Je krijgt jouw LINDA. editie op donderdag of vrijdag thuisbezorgd. Helaas kan het zijn dat de post (een dag) vertraging heeft.
Heb je de dinsdag erna, einde van de dag nog steeds geen LINDA.? Bel of mail ons dan zodat we dit voor je kunnen oplossen. Ook als je een eerder nummer niet hebt ontvangen, neem contact op met onze klantenservice.
Onvoorziene omstandigheden bij PostNL kunnen ervoor zorgen dat je blad soms later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Komt dit te vaak voor? Neem dan contact op met PostNL.
Adreswijziging doorgeven
Hoe geef ik een adreswijziging door?
Ga je verhuizen? Neem dan telefonisch of per mail contact op met de klantenservice om je nieuwe adres door te geven of regel dit zelf op jouw LINDA. account. Geef uiterlijk 4 weken van tevoren je nieuwe adres aan ons door.
Eerste nummer ontvangen
Wanneer krijg ik mijn eerste nummer?
Als je een abonnement bestelt, krijg je een welkomstbevestiging met daarin de informatie over je eerste nummer.
LINDA.254 – verschijnt op 14 augustus
LINDA.255 – verschijnt op 18 september
LINDA.256 – verschijnt op 16 oktober
Let op: dit zijn de verschijningsdata. Je editie zal rond deze datum op de mat vallen.
Abonnement afsluiten
Hoe kan ik een (cadeau-)abonnement afsluiten?
Wat leuk dat je interesse hebt in een abonnement. Onze aanbiedingen vind je in de LINDA.shop en hier kan je eenvoudig een abonnement afsluiten.
E-mailadres koppelen aan account
Hoe kan ik mijn e-mailadres koppelen aan mijn account?
Wanneer jouw e-mailadres nog niet bekend is dan kan je contact opnemen met de klantenservice, dan regelen wij het verder voor je!
