Hij is zes jaar oud en noemt zichzelf de Shirley Temple King. De zesjarige Leo ging viral op Instagram en heeft inmiddels 207.000 volgers.
En dat alles met het testen van de Shirley Temple – een mocktail – ‘non alcoholic duhh’, volgens Leo.
Shirley Temple
Inmiddels plaatste de kritische en ietwat bijdehante Leo al 39 filmpjes van zichzelf waarin hij het populaire kinderdrankje test. Een ding is zeker: hij is niet op zijn mondje gevallen. Zo testte hij drie dagen geleden het drankje in ‘The Cheesecake Factory’: “Om eerlijk te zijn ben ik nogal in shock. Geen kersen, een plastic beker. Niet de beste Shirley Temple die ik heb gehad.” Laten we hopen dat hij niet zo reageert wanneer zijn moeder het eten op tafel zet.
Zijn ouders startten het Instagramaccount in augustus. Zijn moeder vertelde in een interview dat het in eerste instantie was bedoeld voor familie en vrienden. “Hij was aan het kletsen met mijn man bij het zwembad en zei dat hij een goed idee had. ‘Papa, waarom ga ik niet Shirley Temples testen?’ Het was helemaal zijn eigen idee en vervolgens gebeurde dit.”