Trending

Meest gelezen
Net Binnen

Nieuws

EntertainmentMediaKoningshuis
BinnenlandBuitenland

Lifestyle

Fit & GezondKoken & EtenModeBeautyWonen & Klussen
Even wegGeld & CarrièreFilms & SeriesLINDA.lab

Persoonlijk

Familie
Sex & Relaties

LINDA.meiden

NieuwsEntertainmentReal Life
ColumnsSelfcareMode

Shop

AbonnerenLosse Magazines
Onze Producten

Alles over LINDA.

ColumnsVideo'sPodcasts
LINDA. appLINDA. nieuwsbriefLINDA. foundation
Abonneer
  • HOME
    HOME
  • Trending
    Trending
  • Video's
    Video's
  • Shop
    Shop
  • Meiden
    Meiden
  • Trending

    Meest gelezen
    Net Binnen

    Nieuws

    EntertainmentMediaKoningshuis
    BinnenlandBuitenland

    Lifestyle

    Fit & GezondKoken & EtenModeBeautyWonen & Klussen
    Even wegGeld & CarrièreFilms & SeriesLINDA.lab

    Persoonlijk

    Familie
    Sex & Relaties

    LINDA.meiden

    NieuwsEntertainmentReal Life
    ColumnsSelfcareMode

    Shop

    AbonnerenLosse Magazines
    Onze Producten

    Alles over LINDA.

    ColumnsVideo'sPodcasts
    LINDA. appLINDA. nieuwsbriefLINDA. foundation
Abonneer

LINDA.ADVERTEREN

LINDA. IS HET 360-GRADEN MEDIAMERK MET DE MEESTE AANDACHT VOOR DE LEUKSTE VROUWEN VAN NEDERLAND. DANKZIJ DE IJZERSTERKE FORMULE, DUIDELIJKE VORMGEVING EN EIGENWIJZE TONE OF VOICE IS LINDA. AL 20 JAAR EEN BLIJVEND SUCCES.

Mocht je graag persoonlijk in contact komen met LINDA. voor de advertentiemogelijkheden, mail of bel ons.
sales@linda.nl of 035-7999333

Voor vragen gericht aan de redactie of abonnementsvragen, klik hier.

Wil je op de hoogte blijven van LINDA. en de B2B nieuwsbrief ontvangen?
Stuur dan een verzoek aan sales@linda.nl vanaf je zakelijke e-mailadres.
De Privacyverklaring van Talpa Network is van toepassing.

Scroll naar beneden voor alle cases.

DOWNLOADS

TARIEVEN
Tarieven 2023 (PDF NL)
Rates 2023 (PDF ENG)

SPECIFICATIES
Specs print (PDF NL/ENG)
Specs digitaal (PDF NL)
Specs digital (PDF ENG)
Kalender 2023 (PDF NL)
Calendar 2023 (PDF ENG)
Algemene Advertentievoorwaarden LINDA. 2023 (PDF NL)
General advertising terms and conditions LINDA. 2023 (PDF ENG)

CONTACT
E-mail: sales@linda.nl
Telefoon: 035-7999333

MAGAZINES

GEMIDDELD BEREIK
912.000
VERSPREIDE OPLAGE LINDA.MAGAZINE
170.137
TOTAAL ABONNEES
96.000

LINDA.

De grootste vrouwenglossy van Nederland, altijd spraakmakend en vernieuwend. Indrukwekkende interviews, eigenzinnige verhalen, herkenbare columns, mode en beauty. Verschijnt 12 x per jaar + 1 x een LINDA.vakantieboek.

LINDA.meiden

Hét merk voor de millennial en Gen Z doelgroep (18-28 jaar) van de makers van LINDA. LINDA.meiden heeft een krachtige en vooruitstrevende uitstraling. We varen een unieke eigen koers, hebben een prikkelende, jonge beeldtaal met reallife verhalen én maatschappelijke relevantie. Ons merk is niet te missen: Print (4 x LINDA.meiden + 1x een zomer- én 1x winterboek). Met een verspreide oplage van 50.33 en 14.500 abonnees. Ook te vinden op Instagram, TikTok, YouTube en op LINDA.NL (eigen pijler).

LINDA.loves

De lifestyle-gids van de makers van LINDA. is jouw wegwijzer in de wereld van leuke dingen. LINDA.loves geeft je overzicht, inspiratie, energie en TIJD. over hebben, houden, doen en wegdoen op het gebied van wonen, mode beauty, reizen en eten. Verschijnt 3 x per jaar met een druk oplage van 65.000 exemplaren en 12.500 abonnees.


MAGAZINE OP MAAT

VRUCHT., MODE., BLAD., GOED., jouw magazine op maat door de makers van LINDA.


PREMIUM PRINT PROPOSITIES

Opvallend, uniek, hoge attentiewaarde, al dan niet in combinatie met een duidelijke call to action. Dat zijn onze nieuwe print proposities. Van uitklapper tot meer zichtbaarheid vanaf de cover, gebruik van ander papier en nog meer.

 

Eén groot digitaal platform, waar alle content van LINDA. op te vinden is. LINDA.nl is snel en persoonlijk. Als bezoeker wil je tenslotte niets missen. Een mix van zacht en hard nieuws aangevuld met specifieke LINDA. smoel content in tekst, beeld, audio en video.

GEM. BEREIK GEBRUIKERS PER MAAND
5.500.000
GEM. UNIEK BEREIK PER MAAND (NOBO CIJFERS)
1.500.000
GEM. PAGINAWEERGAVES PER MAAND
30.270.000

LINDA.LAB

Van lipstick en yoghurt tot stofzuigers, auto’s en corrigerende slips. ‘Onze’ vrouwen testen jouw product en geven eerlijk en enthousiast feedback waar je wat mee kunt.

•       Oproep advertorial
•       Mailing database
•       Redactioneel resultaten artikel

Het lab is uit te breiden met extra media of tot een LINDA.lab live waar je ons testpanel ontmoet, aan de slag ziet gaan en on the spot feedback krijgt. Ook LINDA.meiden heeft een eigen lab: getest door de lezer van LINDA.meiden.

DOMEINPROPOSITIE

Jouw merk en boodschap in een relevant umfeld. Omarm één van onze domeinen op LINDA.nl: Mode, Wonen&Klussen, Beauty, Koken&Eten, Seks&Relatie, Familie, Fit&Gezond en Geld&Cariere.

Zichtbaarheid in Header, display en Branded Content. Ook door te vertalen in print (LINDA. en LINDA.loves), LINDA.meiden en Vogue.nl.

VIDEO & AUDIO

Van LINDA.originals tot co-producties en white-label video’s. Omarm een bestaand format of ga voor een nieuwe productie op maat. Dit geldt ook voor onze LINDA.podcasts.

Bij een LINDA.original is LINDA. de afzender en bij een co-productie zijn zowel adverteerder als LINDA. afzender. Voor beide producties jagen we de video- content redactioneel aan middels een vast promotiepakket en zijn er crosspromotie mogelijkheden binnen het Talpa Netwerk.

Als adverteerder zelf de afzender zijn? Dat kan met een white-label video. Gemaakt door en met de kwaliteit van LINDA. waarbij de content vrij te gebruiken is. Media wordt bij een white-label productie los ingekocht.

Klik hier om te kijken naar de videoserie ‘Daddy Cool’.

Luisteren naar LINDA. met onze podcasts. Ook hiervoor geldt: omarm een bestaande podcast of een podcast op maat gemaakt zoals ‘Pieken en dalen’. Afzender in overleg en altijd door de makers en met de kwaliteit van LINDA.

Klik hier om te luisteren naar de podcast ‘Sleutelfiguren’.

CASES

In het najaar van 2022 hadden we een mooie campagne opgezet samen met ECCO.

ECCO is een van oorsprong Deense schoenenproducent, die door een samenwerking met LINDA. haar merkpositionering wilde verbeteren. We hebben hiervoor de Deense heritage centraal gezet in een 360 graden campagne, die op alle platformen van LINDA. is ingezet.

Stylistoloog Manon Meijers dook voor ons in de Deense roots van ECCO. In de LINDA.nl videoserie ‘Manon løves stijlvol Scandinavië’ ging zij op zoek naar het geheim achter de Scandinavische stijl. Wat is dat toch wat die vrouwen uit Scandinavië zo cool maakt? Ze ging in gesprek met goede vriend en geboren Deen, Claes Iversen, en nam zijn input mee in het creëren van te gekke looks met de nieuwe ECCO collectie. In de feestdagen editie van LINDA.loves, de lifestyle gids van de makers van LINDA., kwamen de looks – geshowd door Manon – terug in een vier pagina’s tellend artikel waarin Manon haar fijnste shopadressen in Kopenhagen tipte. De getoonde ECCO schoenen die in dit artikel centraal stonden, waren gehighlight in alle ECCO winkels in Nederland. En we produceerden Reels, die te zien waren op LINDA. Instagram en in video-vorm op LINDA.nl, waarin drie BN’ers wandelden door hun eigen stad en hun leukste hotspots toonden. Kijk hier alle afleveringen.

Na de succesvolle samenwerking rondom de 90e verjaardag van HEMA, kreeg TAART. een vervolg in 2022. Iedereen kent de fijne basics van HEMA. Om deze op een nieuwe, meer fashionable manier onder de aandacht te brengen, kwam LINDA. met een 76 pagina tellende special ‘GOED.’, waarin een ode werd gebracht aan de mode van HEMA. Ook verscheen er een HEMA magazine waarin de herfstmode op een typische LINDA. manier werd verbeeld.

GOED. verscheen als cadeau bij de gehele oplage van LINDA.loves 9 én bij LINDA.219. De laatste is inclusief een kortingspas met 15% korting op alle HEMA mode. GOED. en was LINDA.219 ook in een pakket te koop in de HEMA winkels.

Het HEMA magazine, gemaakt door de makers van LINDA., werd huis-aan-huis verspreid in een oplage van 4 miljoen, en was een doorvertaling van GOED., waarbij de focus meer lag op de producten zelf.

In 2023 wordt de succesvolle samenwerking tussen LINDA. en HEMA voortgezet.

Uit data van DEGIRO blijkt: vrouwen investeren nog steeds niet zoveel als mannen.

Bij LINDA. weten we, mensen praten niet makkelijk over geld maar de geldrubrieken op LINDA.nl zijn regelmatig de best scorende artikelen van de website.

Met deze beide uitgangspunten hebben DEGIRO en LINDA. de handen ineengeslagen en onze lezers het hele najaar 2022 op diverse manieren geïnformeerd over geld en beleggen.

Naast branded articles in het domein Geld & carrière, een gesponsorde online rubriek door Money Coach Hanneke van Oona en de video serie ‘Money monologen’ met o.a. Annemarie van Gaal hebben we ook de vierdelige LINDA.podcast ‘Pieken en dalen’ gemaakt, waarin Fatima Moreira de Melo alles omtrent geld bespreekbaar maakte. Ze sprak samen met 4 Bekende Vrouwen over sparen, beleggen, risico’s en – idealiter – opbrengsten. Alle afleveringen zijn hier te beluisteren op LINDA.nl en via je favoriete podcastapp.

Volg ons

Magazine

AbonnerenKoop LINDA. los

Adverteren

Mogelijkheden

Voorwaarden

Cookie-instellingenGebruiksvoorwaardenPrivacyverklaringCookieverklaringLeveringsvoorwaarden

Contact

VacaturesColofonKlantenserviceFacebookInstagramTwitterLINDA. foundation