• HOME
    HOME
  • Nieuws
    Nieuws
  • Video's
    Video's
  • Shop
    Shop
  • Meiden
    Meiden
  • meer

    Nieuws

    BinnenlandBuitenlandEntertainmentKoningshuisMediaPolitiekSport

    Lifestyle

    Fit & GezondKoken & EtenModeBeautyWonen & KlussenEven wegGeld & CarrièreFilms & SeriesLINDA.lab

    Persoonlijk

    FamilieSex & Relaties

    LINDA.meiden

    NieuwsEntertainmentReal LifeSelfcareMode

    Shop

    AbonnerenLosse MagazinesOnze Producten

    Alles over LINDA.

    ColumnsVideo'sPodcastsLINDA. appLINDA. nieuwsbriefLINDA. foundation
Abonneer

LINDA.ADVERTEREN

LINDA

LINDA. IS HET 360-GRADEN MEDIAMERK MET DE MEESTE AANDACHT VOOR DE LEUKSTE VROUWEN VAN NEDERLAND. DANKZIJ DE IJZERSTERKE FORMULE, DUIDELIJKE VORMGEVING EN EIGENWIJZE TONE OF VOICE IS LINDA. AL RUIM 15 JAAR EEN BLIJVEND SUCCES.

Mocht je graag persoonlijk in contact komen met LINDA. voor de advertentiemogelijkheden, mail of bel ons.
sales@linda.nl of 035-7999333

Voor vragen gericht aan de redactie of abonnementsvragen, klik hier.

Wil je op de hoogte blijven van LINDA. en de B2B nieuwsbrief ontvangen?
Stuur dan een verzoek aan sales@linda.nl vanaf je zakelijke e-mailadres.
De Privacyverklaring van Talpa Network is van toepassing.

Scroll naar beneden voor alle cases.

DOWNLOADS

TARIEVEN
Tarieven 2022 (PDF NL)
Rates 2022 (PDF ENG)

SPECIFICATIES
Specs print (PDF NL/ENG)
Specs digitaal (PDF NL)
Specs digital (PDF ENG)
Kalender 2022 (PDF NL)
Calendar 2022 (PDF ENG)
Algemene Advertentievoorwaarden LINDA. 2022 (PDF NL)
General advertising terms and conditions LINDA. 2022 (PDF ENG)

CONTACT
E-mail: sales@linda.nl
Telefoon: 035-7999333

MAGAZINES

GEMIDDELD BEREIK
979.000
VERSPREIDE OPLAGE LINDA.MAGAZINE
183.314
TOTAAL ABONNEES
105.000

LINDA.

De grootste vrouwenglossy van Nederland, altijd spraakmakend en vernieuwend. Indrukwekkende interviews, eigenzinnige verhalen, herkenbare columns, mode en beauty. Verschijnt 12 x per jaar + 1 x een LINDA.vakantieboek.


LINDA.meiden

LINDA.meiden is hét 360-graden merk voor de leukste jonge vrouwen van Nederland (18-28 jaar). Eigenwijs, gedurfd, persoonlijk, eerlijk en oprecht: LINDA.meiden is de stem van de millennial. Ons merk is allround en niet te missen: Print (4 x LINDA.meiden + een zomer- én winterboek). Met een verspreide oplage van 51.850  en ruim 16.000 abonnees. Ook te vinden op Instagram, YouTube en op LINDA.NL (eigen pijler).

LINDA.loves

De lifestyle-gids van de makers van LINDA. is jouw wegwijzer in de wereld van leuke dingen. LINDA.loves geeft je overzicht, inspiratie, energie en TIJD. over hebben, houden, doen en wegdoen op het gebied van wonen, mode beauty, reizen en eten. Verschijnt 3 x per jaar met een druk oplage van 80.000 exemplaren en 15.000 abonnees.


MAGAZINE OP MAAT

TAART., VRUCHT., MODE., BLAD., jouw magazine op maat door de makers van LINDA.


PREMIUM PRINT PROPOSITIES

Opvallend, uniek, hoge attentiewaarde, al dan niet in combinatie met een duidelijke call to action. Dat zijn onze nieuwe print proposities. Van uitklapper tot meer zichtbaarheid vanaf de cover, gebruik van ander papier en nog meer.

 

Eén groot digitaal platform, waar alle content van LINDA. op te vinden is. LINDA.nl is snel en persoonlijk. Als bezoeker wil je tenslotte niets missen. Een mix van zacht en hard nieuws aangevuld met specifieke LINDA. smoel content in tekst, beeld, audio en video.

GEM. BEREIK GEBRUIKERS PER MAAND
6.089.000
GEM. PAGINAWEERGAVES PER MAAND
28.900.000
GEM. SESSIES PER MAAND
20.150.000

LINDA.LAB

Van lipstick en yoghurt tot stofzuigers, auto’s en corrigerende slips. ‘Onze’ vrouwen testen jouw product en geven eerlijk en enthousiast feedback waar je wat mee kunt.

•       Oproep advertorial
•       Mailing database
•       Resultaten artikel

Het LAB is uit te breiden met extra media of tot een LINDA.LIVE.LAB. waar je ons testpanel ontmoet, aan de slag ziet gaan en on the spot feedback krijgt. Ook LINDA.meiden heeft een eigen testpanel.

VIDEO & PODCAST

Van LINDA.originals tot co-producties en white-label video’s. Omarm een bestaand format of ga voor een nieuwe videoproductie op maat. Dit geldt ook voor onze LINDA.podcasts.

  • LINDA.original: dit is een (branded) redactioneel format. Als adverteerder omarm je dit format (mede mogelijk gemaakt door).
  • Co-productie (nieuw): in dit type videoformat (adverteerder x LINDA.) bepalen de adverteerder en de makers van LINDA. samen de inhoud.
  • White label: dit is een video(format) door de makers van HET BUREAU, welke in opdracht van klant wordt gemaakt.

Bij een LINDA.original is LINDA. de afzender en bij een co-productie zijn zowel adverteerder als LINDA. afzender. Voor beide producties jagen we de video-content redactioneel aan middels een vast promotiepakket en zijn er crosspromotie mogelijkheden binnen het Talpa Netwerk.

Luisteren naar LINDA. met onze podcasts. Ook hiervoor geldt: omarm een bestaande podcast of een podcast op maat gemaakt zoals ‘Geen blad voor de Mond’. Afzender in overleg en altijd door de makers en met de kwaliteit van LINDA.

Klik hier om te luisteren naar ‘Geen blad voor de Mond’.

Als adverteerder zelf de afzender zijn? Dat kan met een white-label video. Gemaakt door en met de kwaliteit van LINDA. waarbij de content vrij te gebruiken is. Media wordt bij een white-label productie los ingekocht.

Bekijk hier de white label-video’s huidvraag: video 1, video 2.

CASES

Een mode gids om de lancering van mode via BOL.com te introduceren. In de MODE.gids staan de trends van dit najaar. Alle items in het magazine zijn te koop bij bol.com. De MODE.gids verscheen als cadeau bij de gehele oplage van het septembernummer van LINDA. Naast het modenummer werden er print-uitingen in LINDA.magazine, win-acties, eigen geproduceerde video’s en een banner- en social campagne ingezet. Ook werd er een limited edition BOL-kadot jurk ontworpen door Claes Iversen.

Citroenstraat 10, een komische dramaserie speciaal geschreven voor LINDA. en WE. Deze LINDA.original was niet alleen op LINDA.nl te zien maar ook op Net5. De promotie bestond uit printuitingen in LINDA.magazine, een tv-spot, een outdoor-campagne, een radiocommercial, een bannercampagne en social uitingen. Zo werd de kijker in de verhaallijn subtiel betrokken bij de nieuwe najaarscollectie van WE Fashion. Ook werd er een activatie gestart met de bekende naam-trui die te zien is in de serie. Bekijk hier de volledige case-video.

Crossmediale, Talpa-brede samenwerking met Colgate. Hiervoor creëerden we onder andere de nieuwe LINDA.original Moeders en Dochters. Met oa Leonie ter Braak & moeder, Kimberley Klaver & moeder en Anita Witzier & dochter Julia. Naast deze Original serie hebben we voor Colgate een white label serie ontwikkeld: Een Lach Voor Morgen en daarnaast aanvullende content als een quiz en een print advertorial in onze lifestylegids LINDA.loves. De afleveringen van Moeders en Dochters werden gepromoot op SkyRadio en Net5. Er werden online advertorials ingezet, de white label serie werd aangejaagd en er werd een speciale actiepagina opgezet. Benieuwd geworden naar de serie? Check hem hier.

Online timmert LINDA.meiden ook flink aan de weg. Zo heeft het succesvolle  Instagramkanaal  op dit moment 110.000 volgers. En is LINDA.meiden één van de snelst groeiende magazine-merken op  social media met een (overall) stijging van het aantal likes/volgers van 72% (MMA social media monitor Q4 2019). Op  www.lindameiden.nl  zijn eigen LINDA.meiden originals videoseries te vinden, realityshows maar ook formats met inspirerende verhalen van jonge  vrouwen  voortbordurend op verhalen uit het magazine. Zo ook de videoserie Bloed.eerlijk, een tailormade format in samenwerking met Aleve. Deze serie werd aangejaagd via social, online advertorial en in print. Kijk hier naar de eerste aflevering van Bloed.eerlijk.

Volg ons

Magazine

AbonnerenKoop LINDA. los

Adverteren

Mogelijkheden

Voorwaarden

Cookie-instellingenGebruiksvoorwaardenPrivacyverklaringCookieverklaringLeveringsvoorwaarden

Contact

VacaturesColofonKlantenserviceFacebookInstagramTwitterLINDA. foundation