• HOME
    HOME
  • Trending
    Trending
  • Lifestyle
    Lifestyle
  • Premium
    Premium
  • Shop
    Shop
  • Meer
  • LINDA.ADVERTEREN

    LINDA

    LINDA. IS HET 360-GRADEN MEDIAMERK MET DE MEESTE AANDACHT VOOR DE LEUKSTE VROUWEN VAN NEDERLAND. DANKZIJ DE IJZERSTERKE FORMULE, DUIDELIJKE VORMGEVING EN EIGENWIJZE TONE OF VOICE IS LINDA. AL MEER DAN 20 JAAR EEN BLIJVEND SUCCES.

    Mocht je graag persoonlijk in contact komen met LINDA. voor de advertentiemogelijkheden, mail of bel ons.
    sales@linda.nl of 035-7999333

    Voor vragen gericht aan de redactie of abonnementsvragen, klik hier.

    Wil je op de hoogte blijven van LINDA. en de B2B nieuwsbrief ontvangen?
    Stuur dan een verzoek aan sales@linda.nl vanaf je zakelijke e-mailadres.
    De Privacyverklaring van Talpa Network is van toepassing.

    Scroll naar beneden voor alle cases.

    DOWNLOADS

    TARIEVEN
    Tarieven 2025 (PDF NL)
    Rates 2025 (PDF ENG)

    SPECIFICATIES
    Specs print (PDF NL/ENG)
    Specs digitaal display (PDF NL/ENG)
    Kalender 2025 (PDF NL)
    Calendar 2025 (PDF ENG)
    Algemene Advertentievoorwaarden LINDA. 2025 (PDF NL)
    General advertising terms and conditions LINDA. 2025 (PDF ENG)

    CONTACT
    E-mail: sales@linda.nl
    Telefoon: 035-7999333

     

    MAGAZINES

    GEMIDDELD BEREIK LINDA. PRINT
    778.000
    VERSPREIDE OPLAGE LINDA. PRINT
    132.638
    TOTAAL ABONNEES LINDA. PRINT
    70.551

    LINDA.

    De grootste vrouwenglossy van Nederland, altijd spraakmakend en vernieuwend. Indrukwekkende interviews, eigenzinnige verhalen, herkenbare columns, mode en beauty. Verschijnt 12 x per jaar + 1 x een LINDA.vakantieboek.

     

    LINDA.meiden

    LINDA.meiden is de stem van millennials en gen Z (18 tot 28 jaar) in Nederland. We bereiken honderdduizenden jonge mensen en samen zijn we een hechte community die elkaar in de LINDA.meiden app, het blad, op social media en op de website steunt, inspireert en motiveert. We varen een unieke eigen koers met real life verhalen en maatschappelijke relevantie. We komen 4 x per jaar uit met een koffietafelmagazine (incl. minimagazine én goodie) en hebben een gem. verspreide oplage van 44.679 en 11.865 abonnees. Ook te vinden op Instagram, TikTok, Snapchat, YouTube en op LINDA.nl.

     

    LINDA.loves

    De lifestyle-gids van de makers van LINDA. is jouw wegwijzer in de wereld van leuke dingen. LINDA.loves geeft je inspiratie, energie, en tijd. Over hebben, houden, doen en wegdoen op gebied van wonen, mode, beauty, reizen en eten. Verschijnt 3 x per jaar met een druk oplage van 55.000 exemplaren en 9.600 abonnees.

     

    Magazine op maat

    GOED., BUIS., GROOTS., jouw magazine op maat door de makers van LINDA.

     

     

    De plek voor je dagelijkse nieuws, lifestyle en persoonlijke verhalen. Altijd met lef en liefde. Met LINDA.premium is LINDA.magazine in z’n geheel online te lezen, aangevuld met extra exclusieve en spraakmakende interviews en verhalen. Ook vind je er als abonnee unieke kortingen, winacties én puzzels die niet in magazine staan.

    GEM. BEREIK GEBRUIKERS PER MAAND
    4.000.000
    GEM. UNIEK BEREIK PER MAAND (NMO CIJFERS)
    2.384.000
    GEM. PAGINAWEERGAVES PER MAAND
    19.000.000

     

     


    LINDA.LAB

    Van lipstick en yoghurt tot stofzuigers, auto’s en corrigerende slips. Onze lezers testen jouw product en geven eerlijk en enthousiast feedback waar je wat mee kunt.

    •       Oproep advertorial
    •       Mailing database
    •       Resultaten artikel in advertorial

    Het lab is uit te breiden met extra media of tot een LINDA.lab live (social first) waar je ons testpanel ontmoet, aan de slag ziet gaan en on the spot feedback krijgt. Ook LINDA.meiden heeft een eigen lab: getest door de lezer van LINDA.meiden.

     

     


    DOMEINPROPOSITIE

    Jouw merk en boodschap in een relevant umfeld. Omarm één van onze domeinen op LINDA.nl: Fit & Gezond, Koken & Eten, Mode, Beauty, Alles Kids, Wonen & Klussen, Even weg, Geld & Carrière, Cultuur & Media, Familie en Seks & Relaties.

    Zichtbaarheid in Header, display en Branded Content. Ook door te vertalen in print in LINDA., LINDA.loves en LINDA.meiden.

     

     


    CO-PRODUCTIES: AUDIO, VIDEO EN SOCIAL

    Door en in samenwerking met de makers van LINDA. maken we video- & audioproducties op maat, waarbij zowel adverteerder als LINDA. afzender zijn. De producties, web-first, social-first of social only worden redactioneel aangejaagd middels onze contentwaardewaterval.

    Klik hier om te kijken naar de videoserie (H)eerlijk lekker luchtig en klik hier voor Haar Verhaal.

     

     

    CASES


    LINDA. x Dr. Oetker

    In de LINDA.nl-serie Bakken met Bizzey ging rapper Bizzey bakken met kinderen en met hen in gesprek. Samen bakten ze iets lekkers voor een bijzonder iemand. De serie maakte deel uit van een grotere samenwerking met Talpa. Dr. Oetker wilde niet alleen hun bakproducten onder de aandacht brengen, maar steunde zij ook door middel van elk verkocht bakproduct, Stichting Jarige Job. Want ook zij vinden dat ieder kind een onvergetelijke verjaardag verdient, ongeacht de financiële situatie thuis.

    Voor kinderen die wilden meedoen in deze serie hebben we een oproep geplaatst. Uiteindelijk hebben we drie super enthousiaste kinderen gevonden die heel veel van bakken houden. Er zijn drie afleveringen gemaakt. De video’s zijn doorgeplaatst op al onze social kanalen inclusief een compilatie reel. En nog een extra reel met ’10 vragen aan Bizzey’. Voor extra zichtbaarheid heeft Dr. Oetker tijdens de campagne periode het domein Familie op LINDA.nl geheel omarmt.

    Benieuwd naar de video? Kijk alle afleveringen van Bakken met Bizzey hier.

     

    LINDA. x Arla

    Het doel was om samen de LINDA.lezers te overtuigen van plantaardige keuzes en om te kiezen voor Arla Plantbased JÖRD. Met deze campagne probeerden we de barrières rondom smaak te doorbreken verweven met elementen uit het Noordse erfgoed (schoon en eenvoudig).

    Hiervoor hebben we een 3-delige social first video serie gemaakt waarin we een kijkje in de keuken kregen bij 3 verschillende LINDA. vrienden. Daarnaast hebben we ook het LINDA.lab ingezet waarmee lezers hun bevindingen geven over het product. Het keurmerk van het LINDA.lab werd vervolgens ook gebruikt op een 1/1 advertentiepagina in LINDA. waar overigens ook een saleskaart in zat om de LINDA. lezers gelijk te activeren het product aan te schaffen met een aantrekkelijke korting.

    Een groot deel van de resultaten waren ver boven benchmark. Zo behaalden we bijna 4x de benchmark met de reels op Instagram. In totaal bereikten we met deze samenwerking meer dan een miljoen vrouwen (32,5%) van de vrouwen tussen de 30 – 55 jaar.

     


    LINDA.meiden x Canesten

    LINDA.meiden krijgt van Canesten Gyno al jaren het vertrouwen om gezamenlijk taboes te doorbreken rondom vaginale ongemakken. Voor deze videoserie ‘ Eerlijk zeggen’ hebben we met een social first strategie ons gericht op gen Z en millennial-vrouwen. De campagne resulteerde in een totaal bereik van 49,9% in de doelgroep vrouwen 18-25 jaar. En als kers op de taart zijn we met deze succesvolle samenwerking ook nog eens in de prijzen gevallen. Bij de Content Marketing Awards 2024 wonnen we in de categorie Beste Partnerdistributie-aanpak!

     

    LINDA. x Estée lauder

    In de videoserie ‘Dit ben ik’, die we maakten in samenwerking met Estée Lauder, deelden inspirerende vrouwen boven de 50 hun levenslessen en ervaringen. In de eerste aflevering zangeres Berget Lewis, die ons leerde dat het nooit te laat is om jezelf volledig te accepteren en te vieren.

    De co-productie is te bekijken op LINDA. instagram, via LINDA.nl en maakt onderdeel uit van een grotere campagne voor Estée Lauder Revitalizing Supreme+.

    Charlotte Stevens-Desmazieres (Consumer Marketing Manager Estée Lauder): “Het team van LINDA. had meteen begrepen wie we wilden bereiken en welk verhaal we wilden brengen. Ze waren steeds open voor onze feedback en wensen doorheen het productieproces, met als resultaat een mooie, krachtige campagne in lijn met de stijl van LINDA. en Estée Lauder!”

     

    LINDA. x Oral-B

    Oral-B wilden graag  premium shoppers bereiken om te laten zien dat hun merk de beste ondersteuning biedt in goede mondverzorging, voor elk type gebit of poetsroutine. Oral-B wilde consumenten helpen te ‘poetsen als een pro’. Hiervoor zochten ze inspirerende merk-content met een knipoog.

    Het LINDA. team ontwikkelde het social format ‘Niet lullen maar poetsen’, hierin stapte Fresia Cousiño Arias, Renate Gerschtanowitz en Ellemieke Vermolen de badkamer in en vertelden alles over hun ochtendroutine en wat zij eraan doen om hun dag fris te kunnen beginnen. Goed en efficiënt poetsen met de innovatieve Oral-B iO10 tandenborstel staat symbool voor hoe deze vrouwen hun dagstart slim en doordacht organiseren, ieder op haar eigen manier. Om ook de LINDA. lezers de kans te geven deze ‘Ferrari onder de elektrische tandenborstels’ te testen is ook het LINDA.lab ingezet.

    Zowel de reels (meer dan 870.000 weergaves) als het LINDA.lab (9.000 views) hebben ver boven benchmark gepresteerd. Zie hier de resultaten advertorial.

    Volg ons

    FacebookXInstagramYouTubePinterest

    Adverteren

    mogelijkheden

    Nieuwsbrief

    schrijf je in

    Contact

    vacaturescolofonklantenservice

    LINDA.foundation

    steun gezinnen

    Voorwaarden

    gedragscode LINDA.gebruiksvoorwaardenleveringsvoorwaardenprivacyverklaringcookieverklaring