Mocht je al fan zijn van de make-up afdeling van HEMA, dan kan je leven nu helemaal niet meer stuk. Het warenhuis heeft deze week namelijk een nieuw beautylabel gelanceerd: B.A.E.
Be boring, be original, be lovely, be strange, be happy, be sad, be arrogant, be nice. Be you, before anything else.
B.A.E.
Het label bestaat uit maar liefst 138 innovatieve producten, is betaalbaar, edgy, stoer en 100% vegan. De boodschap: wie je ook bent, wat je ook doet, met B.A.E. ben je altijd de beste versie van jezelf. De drie letters in capslock staan dus voor before anything else (het is letterlijk het allereerste wat je opdoet voordat je de deur uitgaat) maar ook voor jouw beste vriend of vriendin, degene die uiteraard op de eerste plek staat.
Alle handvatten op het gebied van beauty
“Met B.A.E. willen wij een nieuwe doelgroep aanspreken”, vertelt Ilona Zijlstra, Category Manager Beauty bij HEMA. “De jongere generatie is op zoek naar innovatie en authenticiteit. Zij bepalen graag zelf hoe zij zich profileren en uitdrukken. Met B.A.E. willen wij hen alle handvaten bieden op het gebied van beauty, om dit ook te kunnen doen.”
#mijnlookislit
Het nieuwe label werd deze week onthuld in het HEMA-filiaal op de Nieuwendijk in Amsterdam, gehost door onze eigen Yara Michels. Toeval? Zeker niet. Deze week lanceerde LINDA.meiden de beautycampagne #mijnlookislit. Wat dat precies inhoudt? Dat zie je hier. Je kunt er in ieder geval het hele B.A.E.-pakket (t.w.v 60 euro) én een professionele YouTube make-up tutorial mee winnen.
B.A.E. – op te delen in de verschillende categorieën face, eyes, brows, lips, accessoires en Eau de Toilette – wordt exclusief bij HEMA verkocht en is vanaf vandaag in alle winkels en online verkrijgbaar.